Home Home Woltersboek

Woltersboek

Tijdens het Pleinfeest ging het Woltersboek met veel succes in de verkoop. Wij kregen ontzettend leuke reacties! Mensen waarderen de interviews met de leerkrachten, de mooie verhalen over beroemde en minder beroemde oud-leerlingen en natuurlijk zoekt iedereen zijn of haar kind(eren) op, op de vele foto’s. Ook zagen veel mensen zichzelf of hun oudere kinderen terug op de klassenfoto’s die terug gaan tot maar liefst 1997. De reportage over het door Wolters geadopteerde monument op de Waalsdorpervlakte, het Wolterslied en de soms hilarische uitspraken van huidige leerlingen, hoorden wij ook terug. En dat is nog niet eens alles!

Heb je nog geen boek(en) gekocht? Voor slechts 25 euro per stuk is ie van jou. En wist je dat de meeste mensen trouwens meerdere boeken kopen om cadeau te kunnen geven aan hun kinderen of aan opa en oma?

Bestel je boek via boek@schoolverenigingwolters.nl en maak een afspraak om jouw exemplaar op te halen.
Langskomen zonder reservering mag natuurlijk ook, alleen is dan de kans aanwezig dat je misgrijpt!
Let op, alleen pinbetaling mogelijk.